عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس این باشگاه در مسئله حق پخش در کنار هیچکس نیست و تنها از حق خودش دفاع می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
حسین شنانی می‌گوید اعضای تیم صنعت نفت هم قسم شده‌اند تا در مسابقات این فصل لیگ برتر برای خوشحالی مردم آبادان و شادی روح محمد عجمی‌پور وارد زمین شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در خصوص پول‌های بلوکه شده ایران در عراق به صورت مستقیم توافقاتی انجام شده است که بتوانیم نزدیک به ۸ میلیارد دلار پول بلوکه شده‌ای را که در عراق داریم، آزاد کنیم. روند آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در عراق و کره جنوبی روان شده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که برخی می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند که تیم را رها کنیم گفت: به هواداران تعهد دارم و با قدرت به کارم ادامه می دهم و استعفا نخواهم داد.
قلعه‌نويي بدش مي‌آيد تيمش با تيم‌هاي بزرگ دنيا بازي كند؟ ما نمي‌توانيم. نه پولش را داريم و نه آنها بازي مي‌كنند‌!
ابراهیم رئیسی گفت: بانک‌ها سه دسته اند، یک بانک سالم و خوب دوم بانک‌هایی هستند که دارای مشکل هستند، ولی امکان اصلاح و احیا دارند سوم بانک‌های مشکل دار است که امکان اصلاح ندارند و این‌ها از گردونه نظام پولی بانکی حذف خواهند شد. با موسسه پولی و بانکی که به مقررات تن نمیدهد نمی‌توان مسیر را ادامه داد و باید این وضعیت متحول شد و این در برنامه کاری دولت تعریف شده است.
صدیقی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پول ملی در حال پیدا کردن اعتبارات جدید است، خاطرنشان کرد: بخشی از این مربوط به احیای کارگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل بود و دوم، از جانب دپیلماسی اقتصادی است که نتیجه سیاست دولت درباره همسایگان و سایر کشورهاست.
رئیس کل بانک مرکزی گفت:: بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ارز در کشور‌های مختلف داریم که بعضا مشخص نیست چرا پول ما در آن کشور‌ها مانده، بنابراین باید دست به اقدامات سیاسی و دیپلماتیک برای آزادسازی آن بزنیم.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. هشت لایحه مهم ما پشت در‌های مجلس شورای اسلامی مانده است؛ با این حال، مجلس اولویت‌های دیگری دارد؛ همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
برآورد سازمان بهزیستی نیاز به ۱۶۰ هزار مسکن مددجویی برای افراد تحت پوشش است که ۱۲۰ هزار مسکن شهری و ۴۰ هزار مسکن در بخش روستایی است.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وَ اَنزل عَلَیّ فیه بَرَکاتکَ» اظهار می‌کند: اینجا می‌خوانیم که خدایا برکات خودت را نیز بر ما نازل کن. برکات چیست؟ برخی عمر با برکت دارند، چه اهل علم چه غیر اهل علم. دستگیری و انجام کار خیر را برکت می‌نامند. معنی این فراز این است که عمر با برکت داشته باشیم. اگر پولداریم، کار خیر انجام دهیم و اگر عالمیم شاگرد تربیت کنیم و کتاب دینی بنویسیم.
سیاست خارجی مناسب به کارآمدی سیاست‌های اتخاذ شده در بازار ارز و پول و بهبود انتظارات تورمی کمک می‌کند و نمی‌توان این امر را نادیده گرفت؛ ضمن اینکه در مهار تورم نیز به سیاست پولی و مالی مناسب نیاز داریم و در این باره ضروری است، تأمین مالی دولت غیرتورمی باشد.
ما مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم در کشور به طور محسوس؛ این بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست. ما اگر بخواهیم فقر را برطرف بکنیم، اگر بخواهیم رفاه خانوار را در کشور رشد بدهیم این احتیاج دارد به رشد اقتصادی در کشور، بدون این امکان ندارد.
رضا مهاجری پس از شکست برابر فولاد، انتقادات تندی را نسبت به مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان مطرح کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قدرت حفظ ارزش پول ملی را دارد و به اندازه کافی دلار در اختیار داریم.
تهیه‌کننده «دست اول» درباره ویژگی‌های این برنامه در پوشش اخبار جام‌جهانی و همچنین بهره گرفتن از نریتور خانم در این برنامه ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: شبکه آموزشی دانش آموزان، شاد را داریم که شبکه یادگیری برخطی است که در جهان بی‌نظیر است.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه نگاهی نوآورانه و متفاوت در ارائه خدمات بانکی به مشتریان داریم،گفت: در شش ماهه نخست سال با فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای، توانسته ایم شاهد افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور باشیم.
محمدرضا باهنر گفت: ما مطالبات غیرممکن خیلی داریم و همه ما هم مقصر هستیم؛ نمایندگان مجلس، صدا و سیما، وزرا دائم درحال پوشش دادن مطالبات غیرممکن هستند، آقای رئیس جمهور وقتی سفر می‌روند این کار خیلی ارزشمندی است که یکی از عوامل بازگرداندن سرمایه اجتماعی است، ولی باید مواظبت کرد وعده‌های ناممکن داده نشود.
ایلان ماسک سرویس استارلینک را مورد آزمایش قرار داد که برهمین اساس هزاران ماهواره در جو زمین قرار می‌گیرند. این شرکت هوافضا اولین دسته از ماهواره‌های استارلینک را در ماه می‌سال ۲۰۱۹ وارد مدار کرد. تاکنون بیش از سه هزار ماهواره برای پوشش اینترنت توسط استارلینک به فضا فرستاده شده و مجوز پرتاب ۱۲ هزار ماهواره را از کمیسیون ارتباطات فدرال گرفته اند و در نهایت قرار است با ۴۲ هزار ماهواره تمام نقاط کره زمین به اینترنت متصل شوند و به گفته ایلان ماسک این اتفاق حداکثر تا ۱۸ ماه دیگر رقم خواهد خورد!
الهامی، سرمربی هوادار صحبت‌های منحصر به فرد و عجیبی در خصوص توانمندی مالی باشگاه‌شان انجام داد و برخلاف معمول تیم‌ها که از شرایط مالی گلایه می‌کنند، باشگاه‌شان را گران‌ترین تیم ایران نامید.
مهدی صفری گفت: ما دایم دنبال برجام هستیم، اما منافع خودمان را می‌خواهیم. هیچ‌وقت دولت برجام را متوقف نکرده است. در حال مذاکره است و در محل‌های زیادی این کار را انجام داده. اما ما که نمی‌توانیم ماشین خودمان را متوقف کنیم.
کاسیانو قطعی شده بود اما باشگاه گفت مشکل انتقال پول داریم! بعدش او مصدوم شد. گادوین منشا گزینه دیگری بود که با تعلل از دست پرسپولیس رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ